Image Image Image Image Image Image Image
Bel ons op: +48 85 733 18 14

Le contenu de cette page nécessite une version plus récente d’Adobe Flash Player.

Obtenir le lecteur Adobe Flash

  1. Hoe te bestellen?
  2. Wat zijn de betaalmethoden?
  3. Wat over uitladen?
  4. Wat gebeurt er als een van deze producten beschadigd of kapot is?
  5. Hoe lang het duurt om een offerte te hebben?
  6. Zou het mogelijk zijn om een afspraak te maken of een bezoek van een van uw bedrijf te hebben?
  7. Kan ik steekproeven hebben(hoek, waaier van kleur,…)?
  8. Is er een mogelijkheid om een bestelling voor alleen één venster te doen?
  9. Moet men BTW betalen?

 

 

 

 

 

  1. Hoe te bestellen?
  2. Indien de aanbieding die we hebben u gezonden heeft, is in overeenstemming met wat je wilt, je gewoon de laatste ondertekende pagina terug te keren. Vervolgens hebben we voeren een pro-forma factuur waarin je alle informatie voor de afwikkeling zal vinden. U wordt gevraagd om 50% ingesteld op de productie in het resultaat zullen wij contact met u op om de resterende 50% aan te passen voor het laden te starten. De productie wordt gestart zodra we de betaling ontvangen, en organiseren we de levering zo snel het evenwicht in onze rekening. Maar speciale regelingen kunnen de dingen tussen u en ons prijs.

    Boven

  3. Wat zijn de betaalmethoden?
  4. De betaalmethode die we gebruiken is bankoverschrijving. Wij raden u dan contact op met uw bank voor de regeling worden gemaakt via SEPA system(Single Euro Payments Area).

    Boven

  5. Wat over uitladen?
  6. Voor uw levering, werken we samen met verschillende gespecialiseerde transporteurs. Maar de bestuurder is niet verantwoordelijk voor het lossen van de goederen. Lossen moet worden gedaan door uw eigen zorg.

    Boven

  7. Wat gebeurt er als een van deze producten beschadigd of kapot is?
  8. Win2Trade draagt grootste zorg voor wat uw aankomt zonder verspert bij u produceer, ondanks dat gebeurt het dat zekere producten niet in de gewenste stand aankomen. Wij dus bevelen u, als u dat gedurende het lossen vaststelt, aan om een foto direct te nemen waar de schade zichtbaar en van aangegeven in elke brief over het vermelde document „CMR“ met indien mogelijk het nummer, in het definitieve aanbod, van het venster is. Zo spoedig mogelijk neemt wij contact op en verzendt de foto's.

    Als gedurende de lading u niets hebt gezien maar dat in uit te pakken of door het venster te plaatsen u opmerkt dat iets niet gaat, neemt foto's en verzendt ons.

    Wij zullen deze eventuele zorgen met vele aandacht en voor snelheid oplossen, maar wij moeten het probleem identificeren en dus, voor ons, zijn de foto's meer dan noodzakelijk.

    Boven

  9. Hoe lang het duurt om een offerte te hebben?
  10. Wij zullen u een kostenraming dezelfde dag, of de volgende dag verzenden (gemiddelde duur van 24uren.).

    Boven

  11. Zou het mogelijk zijn om een afspraak te maken of een bezoek van een van uw bedrijf te hebben?
  12. Wij worden in Polen geplaatst. Wij hebben geen in het buitenland commercieel. Om beter onze producten te kennen, ons kennen en voor alle vragen over onze producten, verzoek ik u om u op onze website te wandelen, om ons een courriel te verzenden of om ons te telefoneren.

    Il va sans dire que si vous désirez nous rendre visite ici en Pologne, vous êtes les bienvenus. Nous somme situer dans la ville de Bialystok à +/- 180 km à l’est de Varsovie. L’aéroport le plus proche est celui de Varsovie.

    Boven

  13. Kan ik steekproeven hebben(hoek, waaier van kleur,…)?
  14. Natuurlijk zijn de steekproeven gratis als hun levering met een bestelling wordt begrepen. In het tegenovergestelde geval zullen wij u van geregeld de kosten van het vervoer vragen (omgeving 30€ voor een hoek).

    Boven

  15. Is er een mogelijkheid om een bestelling voor alleen één venster te doen?
  16. Ja, maar u moet weten, dat de kosten van het vervoer voor één venster werkelijk duurder zijn, per venster, dan voor een bestelling omvattend een aantal schrijnwerkerij.

    Boven

  17. Moet men BTW betalen?

  18. Als uw onderneming een nummer bezit van intracommunautaire BTW en dat zij buiten de Republiek Polen wordt geplaatst, moet u niet betaald. In het tegenovergestelde geval moet u zich van BTW aan de koers van het land van de verkoper kwijten, in ons geval bedraagt zij 23% in Polen.

    Boven



Home - Wie zijn we - Producten - Galerij - Onderdelen - Offerte - FAQ - Downloaden - Contact
Copyright © Win 2 Trade 2016